About Me

My photo
assalammualaikum .. (^,^) saya newbie disini .. ahaha nak tau sedikit sebanyak kisah hidup lala .. jom lah bace blog saya ... insyallah akan di update setiap mase :) thanks support saya..

Sunday 5 June 2011

Chenta Photografer


Chenta Photografer :)
chenta saya chenta photografer .. kenapa saya cakap chenta photografer sb dia seorg photografer .. saya kena banyak bersabar , kena memahami .. tapi kadangkadang saya tak dapat kawal perasaan jugak .. hurmm susah nak paham kerana ape , kerana kehidupan photografer dikelilingi wanita yang cantikcantik .. kadangkadang cemburu datang menguasai diri ni .. ya allah .. banyak betol kesabaran yang harus aku berikan .. kerana aku perlu paham kerjaya die .. demi masa depan yang baik jugak .. aku harus paham ..walaupun dia cakap dia tak akan terpikat dengan manamana perempuan tapi saya tetap takot .. saya tak takot kehilangan dia tapi saya takot kehilang cinta , kasih sayang , perhatian , rindu dia ...saya takot jika suatu hari nanti benda yang saya tak nak jadi .. sebab saya terlalu sayangkan awak .. saya tkot awak .. hope dapat bersama kekal bersama selamanye .. amin ...itulah kehidupan seorang photografer :)

No comments:

Post a Comment