About Me

My photo
assalammualaikum .. (^,^) saya newbie disini .. ahaha nak tau sedikit sebanyak kisah hidup lala .. jom lah bace blog saya ... insyallah akan di update setiap mase :) thanks support saya..

Saturday 4 June 2011

im a newbie (^,^)

heyyyy im a newbie here ...




assalammualaikum semua .. hehe saya baru nak berjinakjinak dengan dunia bloger nih .. welcome for my self !
anyway . let sharing about me sedikit sebanyak .. mane ade kekurangan tu tegorr lah .. :)hehe ..




firstly , hermmm nama saya NORLAINA BINTI YAACOB . can call me lala .. hehe umor baru nak masuk 20 . hehe saya tinggal di kluang , JOHOR .anak jati johorr .. wehoooo ! sebenarnye tak tau nak tulis ape lagi .. tapi apeape pun saya nak sharing kesemua ceritera saya dari saya muda ke tua .. ahahaha .. actualy saya akan kongsi kisah hidup saya bersama orangorang yang saya sayang ..selamat membaca all blogger .( tu pun kalau ade flower ) hihi .. anyway thanks .. hihi


salammmm ... (^,^)

No comments:

Post a Comment