About Me

My photo
assalammualaikum .. (^,^) saya newbie disini .. ahaha nak tau sedikit sebanyak kisah hidup lala .. jom lah bace blog saya ... insyallah akan di update setiap mase :) thanks support saya..

Sunday 5 June 2011

ragam manusia

ragam manusia sekeliling aku

pelbagai ragam manusia ni kan .. macam macam .. camtu lah cam ni lah .. ahahaha :) just for sharing je .. kadangkadang tergelak tengok peragai mereka yang bermacam .. contoh terdekat aku sendiri .. wakakakaka ! kenapa aku cakap aku sebab peragai aku tak dapat diduga .. hehe kadang aku rase okeh okeh lah kalau datang mood gila aku .. habis org yang tak bersalah pun kene .. tapi benda tu pasti boleh di ubah .. dan permintaan SI DIA untuk aku berubah .:) manusia yang suka cakap belakang pun ramai kan .. tapi ape boleh buat dah tu sifat semulajadi die .. ape pun aku mampu melihat tanpa dapat menegur sb kang kalau aku tegur cakap aku menyibokk pulak kan .. haahaha so biar kan ...


mood sekarang nih tengah rindu kan dia .. ya allah . tebalkan lagi lah rindu aku ni utk die .. hurmmm ...

No comments:

Post a Comment