About Me

My photo
assalammualaikum .. (^,^) saya newbie disini .. ahaha nak tau sedikit sebanyak kisah hidup lala .. jom lah bace blog saya ... insyallah akan di update setiap mase :) thanks support saya..

Sunday 5 June 2011

janji

cuba lah kau mengerti
perasaan hati ku ku cinta kamu
hanya itu aku tahu

dan tak kan terulang lagi
silap ku yang dulu meninggalkan mu
tuk kedua kali tak kan berlaku 
aku akan selalu 
menjaga dan mencintai mu
aku janji padamu 
tak kan menduakan mu
dan tak kan terulang lagi
silapku yang dulu 
meninggalkan mu tuk kedua kali tak kan berlaku 
aku akan selalu 
menjaga dan mencintai mu aku janji padamu
tak kan menduakan mu ..
aku janji padamu 
akan mencintaimu

aku akan selalu 
menjaga dan mencintai mu 
aku janji padamu
tak kan menduakan mu

No comments:

Post a Comment